8,2kg – Westin Jätte 170mm


Fin dansk gedde på 8,2 kg og 102 cm lang till Jess

Fin dansk gedde på 8,2 kg og 102 cm lang till Jess

Fin dansk gädda till Jess Glargaard, här kommer hans rapport.

”I den sidste tid har det været forår og vinter i Danmark på samme tid. Derfor har der været on – off status på fiskeriet i de mindre vande. På en af de dage, hvor isen var væk røg jeg afsted med en lille backpack med mine Westin favoritter. Den klassiske Westin Jätte 170 mm i farven ”Parrot Special” blev det første valg. Jeg har en plads i det pågældende vand som aldrig svigter, og der skulle ikke mere end 5 kast og ganske få omdrejninger på hjulet før jeg kunne mærke et godt tag i wobleren.  Efter nogle få tunge udløb kunne jeg håndlande en ”godkendt”gedde. Lidt foto af gedden og derefter retur til dybet. Foråret er i gang – Big time…”

MVH,  Jess Glargaard
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.